Stichting Hupsakee Heerlen
Voor plezier maken en andere zaken

Bobbie's zolder

Welkom op de zolder van Bobbie de Wolf! Op deze plek plaatst Bobbie al zijn mooie herrineringen die hij heeft aan Stichting Hupsakee Heerlen. Je kunt hier van alles tegen komen, filmpjes van activiteiten of leuke foto's. Gelukkig is het wel een geordende zolder, van boven naar beneden gezien staat alles van nieuw naar oud. Veel kijk en leesplezier!

Pasen bij Jan Linders

Op 8 april was Stichting Hupsakee Heerlen weer aanwezig bij Jan Linders Heerlerheide. Dit keer stond de activiteit in het teken van Pasen. Een heleboel kinderen zijn langs gekomen om eieren te verven, daarnaast konden ze ook op de foto met de enige echte Paashaas! De Paashaas deelde heerlijke chocolade eieren uit aan jong en oud. Uiteraard was ook ons winkeltje weer aanwezig met echte Hupsakee Sleutelhangers en kaarten!

Rad van Fortuin bij Jan Linders

Op 11 maart was Stichting Hupsakee Heerlen weer aanwezig bij Jan Linders Heerlerheide. Dit maal konden de klanten in de winkel pogingen wagen bij het Rad van Fortuin. Jan Linders had gezorgd voor geweldige prijzen waardoor veel mensen blij (Als ze goed hadden gedraaid aan het rad) naar huis zijn gegaan. Door het draaien aan het rad konden mensen de stichting steunen. Naast deze leuke activiteit waren er nog andere manier om de stichting te steunen. Mensen konden Hupsakee sleutelhangers en mooie kaarten kopen bij ons winkeltje. Uiteraard kon Bobbie het niet laten om ook een draai aan het rad te komen geven. Zie hierbeneden een verslag van deze geslaagde dag.

Valentijn bij Jan Linders

Op 11 februari organiseerde Stichting Hupsakee Heerlen een Valentijn activiteit bij Jan Linders Heerlerheide. Alle kinderen waren welkom om een mooie Valentijn kaart te knutselen of om zich te laten schminken. Ook Bobbie kwam uiteraard een kijkje nemen en maakte voor ieder kind tijd. Daarnaast konden mensen de stichting steunen, dit konden ze doen door iets te kopen bij het verkoopkraampje ( Valentijn kaarten, Hupsakee sleutelhangers enz.) Zie hierbeneden een verslag van deze dag.

Lancering samenwerking Jan Linders

Op zaterdag 28 januari was de lancering van de samenwerking met het Jan Linders Fonds (Namens Jan Linders Heerlerheide). Het was een gezellige dag, mensen hebben kennis kunnen maken met de stichting. Daarnaast hebben veel kinderen zich laten schminken en zijn ze op de foto gegaan met Bobbie de Wolf! Ook hadden we een super leuke kleurwedstrijd, waar iedereen de Hupsakee kleurplaat kon inkleuren. Zie hierbeneden een kort verslag van deze dag.