Stichting Hupsakee Heerlen
Voor plezier maken en andere zaken

Jaarprogramma 2018

Kindervakantiewerk de Wintereditie - 14 t/m 16 februari 2018

Dit jaar organiseert Stichting Hupsakee Heerlen een 3-daagse wintereditie van Kindervakantiewerk. Kindervakantiewerk de Wintereditie za plaatsvinden van 14 februari t/m 16 februari in de Carnavalsvakantie. Uiteraard wordt er gezorgd voor een spektakel aan activiteiten. Op de woensdag en donderdag zal in het gloednieuwe Buurthuis Beersdal (de Noordpool) opzoek worden gegaan naar de onbereikbare schat. Speel mee met doldwaze poolspelen, kijk film met popcorn, trotseer de Elfstedentocht, knutsel je eigen snowglove als souvenir en vindt de onbereikbare schat! Op de vrijdag kunnen de kinderen zich uitleven in Monkeytown Heerlen. Inschrijven kan op woensdag 24 januari 18.00 -20.00 uur bij de kantine van R.k.s.v. Groene Ster. Print het inschrijfformulier uit op onze website (zie het kopje Kindervakantiewerk de Wintereditie).

De GROTE Familiesportdag - 9 juni 2018

Binnenkort meer informatie over deze activiteit.

Kindervakantiewerk Hupsakee Heerlen - 9 t/m 13 juli 2018

Stichting Hupsakee Heerlen organiseert in de eerste week van de zomervakantie (9 t/m 13 juli): Kindervakantiewerk Hupsakee Heerlen. Dit is een leuke activiteitenweek, waarin kinderen in groepsverband (en onder begeleiding) elke dag een leuke activiteit beleven. De activiteiten verschillen van samen sporten tot een dagje pretpark! Binnenkort zal er meer bekend worden gemaakt over deze activiteit.

Op bezoek bij Sinterklaas - Datum nog niet bekend.

Stichting Hupsakee Heerlen brengt ook dit jaar een bezoek aan Sinterklaas! Het belooft weer net zo leuk te worden als afgelopen jaar. Begin september zal er meer bekend worden gemaakt over deze activiteit.