Stichting Hupsakee Heerlen
Voor plezier maken en andere zaken

De GROTE Familie Sportdag

Stichting Hupsakee Heerlen en R.K.S.V. Groene Ster kondigen met trots aan dat op zaterdag 9 juni de 2e editie zal plaats vinden van ‘’De GROTE Familie Sportdag’’. Voor deze tweede editie wordt flink uitgepakt met onder andere een stormbaan en een tobbedansbaan!

Opnieuw strijden teams van vrienden en familieleden (kinderen, ouders, tantes en ooms, opa’s en oma’s enz.) tegen elkaar in knotsgekke spellen (zweefbal, messen werpen, limbo dansen enz.). In de ochtend zal de jeugd editie zijn (jeugd t/m 13 jaar en hun familieleden) en in de middag de volwassen editie (vanaf 14 jaar). Kortom breng de hele familie (Oma/Opa/Tante/Oom/Neef/Nicht/Beste vriendje) bij elkaar en geef je op als team, dan maken we er met z’n allen een ouderwets gezellige dag van!

Wilt u een team opgeven? Dat kan! Via onderstaand inschrijfformulier of via het inschrijfformulier in de kantine van Groene Ster

Wat moet je weten?

• De GROTE Familie Sportdag vindt plaats op zaterdag 10 juni (10.00 tot 13:00 uur de jeugd editie en van 13:30 tot 16:30 uur de volwassen editie)
  • De jeugdeditie is voor iedereen, de volwasseneditie voor iedereen vanaf 14 jaar.
  • Teams moeten minimaal uit vier personen bestaan en maximaal acht!
  • Iedereen is welkom om mee te doen aan deze leuke dag
  • Deelname is gratis
  • Opgeven kan via het beneden weergegeven online inschrijfformulier of via het inschrijfformulier in de kantine van Groene Ster